Buurman 50 jaar

Buurman's promotieplan

Een goede 1e indruk maak je maar één keer. Wij kiezen daarom voor een optimale woningpresentatie met  Buurman’s promotieplan. We doen er alles aan om zoveel mogelijk potentiële kopers te enthousiasmeren om een afspraak voor een bezichtiging te plannen.

Funda

Funda is zonder twijfel de nummer 1 huizensite van Nederland. Met het meeste aanbod, het meeste bezoek en de meest verkochte huizen. Als verkoper verwacht je zelfs dat de makelaar je woning op Funda plaatst. De wijze waarop je dat doet maakt het verschil.

Plaatsing op Funda

De plaatsing op Funda bevat alle basisgegevens van jouw huis: een uitgebreide omschrijving, alle woningkenmerken op een rij, professionele woonfoto's en een kaart met de locatie van het huis. Je ontvangt een inlogcode en je kunt de bezoekstatistieken zien in ‘Mijn funda’. Hierdoor heb je altijd up-to-date inzicht in hoe vaak jouw huis is gevonden en bekeken.

Professionele woonfotografie

Wij werken uitsluitend samen met professionele woonfotografen. Mooie foto’s leiden tot het ‘raken’ van de juiste doelgroep. Daarom benadrukken we de sterke punten van je woning zo goed mogelijk. Ter voorbereiding ontvang je uitgebreid tips om je huis verkoopklaar te maken.

Naast de woonfotografie is er meer mogelijk op het gebied van fotografie.

Een overzicht: 

Hoogtefotografie

Een hoogtefoto benadrukt een bijzondere ligging of geeft een goed overzicht van bijvoorbeeld landelijk gelegen woningen of vrijstaande huizen. Voor een tussenwoning of een appartement kan een hoogtefoto ook interessant zijn. De potentiele koper krijgt in één oogopslag een duidelijk beeld van de woning en het perceel. 

Nachtfotografie

Door nachtfotografie springt je woning eruit op Funda. Licht doet iets met sfeer, maar donker ook!

Drone fotografie en video

Maak geïnteresseerden in je woning nóg enthousiaster en neem ze mee op een vlucht boven je woning.

Digitale fotostyling

Heb je een leegstaande woning? Of een sterk verouderde inrichting? Veel potentiële kopers kijken maar moeilijk door dingen heen dus is het verstandig om een nieuwe situatie te visualiseren. Inspireer potentiële kopers door de woning digitaal in een ander jasje te steken. Dit kan ook in combinatie met een woonvideo.

Verkoopstyling

Heb je hulp nodig bij de verkoopstyling van je huis? Kies voor een optimale presentatie en styling door onze verkoopstyliste. Met een aantal kleine en eenvoudige aanpassingen nemen de verkoopkansen aanzienlijk toe.
Pas nadat de woning door jou samen met de verkoopstyliste gereed is gemaakt, komt de woonfotograaf.

Voordelen:
Optimale styling door een professional;
We werken met jouw eigen accessoires zodat het wel ‘past’.

 

Het Funda presentatiepakket; het alles-in-één-pakket voor jouw huis 

Naast de professionele woonfoto’s presenteren we jouw huis zo uitgebreid mogelijk. Het presentatie pakket van Funda helpt daarbij. Dit is een bewezen sterke combinatie van 360° foto’s, plattegronden en een woonvideo.

Deze producten samen zorgen ervoor dat je huis 2x langer wordt bekeken en dat er 2x vaker contact wordt opgenomen om een bezichtiging te plannen. Een perfecte presentatie om jouw huis vanaf de eerste dag optimaal te laten presenteren op Funda.

Voordelen optimale presentatie:
Je huis staat langer hoger in de zoekresultaten op Funda;
Complete presentatie;
Volledige informatie;
2x langer bekeken;
2x vaker bezichtigingsaanvragen

 

1. De 360º graden foto’s

 Kijk virtueel rond door een interactieve tour door je huis. Bij 360° foto’s draait de camera na iedere muisklik naar boven, beneden, naar links of rechts. Je kunt zo helemaal rondkijken in een kamer, wat het gevoel geeft dat je in het huis zelf staat. Met 360° foto’s maakt de kijker zelf een interactieve tour door jouw huis.

De voordelen:
Je kunt letterlijk in een ruimte helemaal rondkijken;
Potentiële kopers maken zelf een interactieve tour door jouw huis;
De ruimtes en details in jouw huis komen nog meer tot leven;
De kans op een bezichtiging wordt hiermee vergroot.

 

Optioneel: de virtuele tour 

Virtual reality klinkt misschien nog futuristisch, maar is dichterbij dan je denkt. Loop virtueel door de woning met of zonder een VR-bril. Alsof je er echt middenin staat! Een perfecte oplossing voor woningen met een bijzondere indeling.

 

2. Interactieve plattegronden, beter inzicht in jouw woning

Met professionele, interactieve plattegronden geef je potentiële kopers een beter beeld van de indeling van je woning. De indeling wordt hiermee veel overzichtelijker weergegeven dan een bouwplattegrond. En nóg handiger: bezoekers kunnen de plattegrond zelf bewerken om te kijken of er bijvoorbeeld een bad in de badkamer past.

Voordelen:
Alle afmetingen en de indeling van jouw huis in één oogopslag;
Een potentiële koper krijgt een helder overzicht van alle ruimtes;
De woning wordt langer bekeken.

 

3. De lifestyle woonvideo

Door in te zoomen op de mooiste plekjes van jouw huis houd je de aandacht van de huizenzoeker langer vast. Recent onderzoek van Funda en Google heeft aangetoond dat een woonvideo de kans op verkoop van je huis aanzienlijk kan verhogen. Zeker met de persoonlijke lifestyle woonvideo's met makelaar.

Door de betere zichtbaarheid en de directe sfeerimpressie hebben kijkers sneller interesse en nemen vaker contact op. Een perfecte opwarmer voor de echte bezichtiging. De videopresentatie van je woning plaatsen we niet alleen op Funda, maar ook op ons eigen YouTube kanaal, onze website en sociale media.

De voordelen:
Persoonlijke aanpak met makelaar;
De online kijker krijgt een goede indruk van jouw huis en de omgeving;
We presenteren je huis op zijn best door in te zoomen op de mooie details;
De beste aanloop naar een eerste bezichtiging van jouw huis.

Maar we doen nog meer om jouw huis optimaal te presenteren.

 

De woningbrochure

De woningbrochure bevat veel grote foto’s, die een goede sfeer van je huis geven. Het is een luxe visitekaartje van jouw huis. De brochure bevat verder informatie over de indeling en de kenmerken. Potentiële kopers kunnen de brochure downloaden vanaf Funda of vanaf onze website. Ook ontvangen ze de brochure digitaal bij de bevestiging van de bezichtigingsafspraak. Ook niet onbelangrijk; Funda waardeert plaatsingen met een digitale woningbrochure beter, waardoor je woning hoger in de zoekresultaten terecht komt.

Voordelen:
Eenvoudig digitaal te downloaden;
Een luxe visitekaartje van je huis;
Naslagwerk voor de kopers om te delen met familie etc.;
Hoger in de zoekresultaten van Funda. 

 

Goede verkoopteksten

Ondanks dat beelden meer zeggen dan woorden, blijft een goede verkooptekst van je huis belangrijk. De eerste kennismaking van jouw huis met potentiele kopers zullen de foto’s en woonvideo van je huis zijn. Maar als eenmaal de interesse in je huis is gewekt, dan is een informatieve verkooptekst heel belangrijk.

Voordelen:
Prettig leesbare teksten;
Uitgebreide informatie voor geïnteresseerde bezoeker.

 

De website

Onze eigen website is eigenlijk een soort winkel. We laten hier zien waar we voor staan en hoe we te werk gaan. Door uitgebreide woningpresentaties presenteren we ons woningaanbod zo optimaal mogelijk. Via de website kunnen potentiele kopers brochures downloaden, online een bezichtiging aanvragen of een woning delen via eigen sociale media.

Voordelen:
De woning wordt optimaal gepresenteerd;
Uitgebreide informatie;
Bron van informatie voor kopers en verkopers over alles wat bij een aankoop of verkoop komt kijken.

 

Sociale media

Ruim 9.8 miljoen Nederlanders zijn dagelijks actief op sociale media. Het gebruik van sociale media gaat razendsnel en hoort bij een actief en modern makelaarskantoor. Wij zijn op dit gebied vooruitstrevend en zeer actief. Door actieve promotie op sociale media en het grote online bereik, vergroten we de verkoopkans van je woning.

Voordelen:
Met één druk op de knop kun je je huis delen met alle sociale media waar je zelf gebruik van maakt;
Wij zijn altijd in voor ludieke acties.

Volg jij ons al? Facebook, Twitter, InstagramYouTube.

 

Promotie via sociale media

Hoe meer mensen jouw woning promoten, des te groter de verkoopkans. Help daarom zelf mee met het promoten van jouw huis en ‘like’, ‘deel’ en ‘tweet’ de info van jouw huis.

Je informeert op een sympathieke manier je familie, vrienden en bekenden over de verkoop van je huis, in de verwachting dat zij hun familie en relaties weer enthousiast maken over jouw woning. De bekendmaking van de verkoop van jouw woning verspreidt zich hierdoor als een olievlek en is in korte tijd bij veel mensen bekend. Het ‘van horen zeggen’ is een uitstekend middel om de verkoop van je woning te versnellen.

Voordelen:
Groot bereik;
Sympathieke manier van promoten;
Eenvoudig in te zetten.

 

De buurtmailing

Wist je dat 70% van de bewoners van Apeldoorn verhuist binnen Apeldoorn? Buurtbewoners kennen wellicht personen die graag in jouw buurt willen wonen. Met onze gratis buurtmailing informeer jij ál je buurtgenoten dat jullie huis in de verkoop komt te staan. Met een kleine inspanning bereik je zo mogelijke kopers!

Voordelen:
Maak gebruik van het netwerk van je buren;
Gratis bij Buurman Makelaardij;
Kleine inspanning, groot bereik.

 

Opvallende ‘Te Koop’ borden

Het klinkt zo eenvoudig, maar opvallende ‘Te koop’ borden zorgen ervoor dat je woning meer opvalt bij langsrijdende auto’s en fietsers en langslopende geïnteresseerden. Onze borden zijn extra opvallend door de persoonlijke benadering, het kleurgebruik en de vormgeving.

Voordelen:
Grote tuinborden 24 uur opvallen; 
Alle contactgegevens bij elkaar;
Praktische raamborden, ideaal bij appartementen of op de verdieping van je huis;
In de winter kunnen we de borden zelfs verlichten.

 

NVM Open Huizen Dag

Twee keer per jaar wordt de NVM Open Huizen Dag georganiseerd. Op deze dag kunnen woningzoekenden de deelnemende woningen bezichtigen zonder vooraf een afspraak te hoeven maken. Jouw woning kan hier ook aan meedoen en tijdens deze dag mag je de mensen zelf rondleiden door je woning.

Voordelen:
Landelijke media-aandacht;
In de periode kort voor de Open Huizen Dag meer bezoekers op Funda;
Laagdrempelig.

Leegstaande woonruimte

Een leegstaande woning verkoopt minder goed. Toch komt soms een woning vroegtijdig leeg te staan omdat bijvoorbeeld de eigenaar inmiddels al verhuisd is. In dat geval kan het raadzaam zijn om de woning in te richten met gehuurde meubelen of kartonnen meubelen. Op de foto zie je vaak niet eens dat het kartonnen meubelen betreft, maar het geeft wel een goed beeld van een ingerichte woning weer.

Digitale restyling

Heb je een huis wat eigenlijk helemaal aangepakt of gemoderniseerd moet worden? Door wat voor oorzaak dan ook? Hiervoor leveren wij een digitale restyling. In overleg kiezen wij een aantal ruimtes, welke digitaal gerestyled worden. Wat extra fraai is, is dat we deze digitale restyling meenemen in de woonvideo.

Duidelijke etalagepresentatie

Ons volledige woningaanbod is zichtbaar in onze etalagepresentatie.

Voordelen:
Je huis zichtbaar voor passanten;
Extra opvallen.

Promolabel op Funda (optie)

Door het grote aanbod op Funda genereert een zoekopdracht vaak een lange lijst met huizen. Funda's promolabel biedt 40% meer presentatieruimte in de resultatenlijst, en zorgt ervoor dat je huis vaker wordt bekeken. Met het Funda promolabel kun je een speciaal verkoopargument onder de aandacht brengen, of de belangrijkste elementen van je huis benadrukken met een mozaïek van foto’s.

Voordelen:
Extra opvallen;
Belangrijkste elementen belichten;
Meer bekijks.

 

Facebook promotiecampagne (optie)

Op Facebook en/of Instagram geven we de verkoop van je huis een extra impuls door je huis gericht te promoten onder de doelgroep. Wij selecteren heel gericht op interesses, leeftijd en gebied. Wat je doelgroep “liked” wordt ook gezien door hun netwerk.

Voordelen:
Gerichte reclamecampagne;
Extra impuls aan de start van de verkoop;
Ook zichtbaar voor het netwerk van je doelgroep.

 

Tenslotte

‘Dat is nogal wat’, horen we je denken. Wij hebben alles voor je uitgedacht en uitvoerig getest. Want als iets niet geschikt is voor jouw huis dan doen we het niet. Zo simpel is het. We komen graag langs voor een vrijblijvende kennismaking en een GRATIS waardebepaling.